Ga naar inhoud
“U proeft toch wel hoe het smaakt?”
Jouw website en je menukaart zijn misschien wel de belangrijkste middelen bij de communicatie met je klanten. Heb je daarop gerechten staan als stampotjes, lamsrekjes, gebakken tong filet, dag verse vis, tomaten soep en oude kaaskroketten? Serveer je bij deze gerechten wellicht ook witte wijn saus of een andere bij passende saus? Misschien niet, maar is het je dan wel opgevallen dat alle hiervoor genoemde gerechten fout geschreven zijn?
Als je niet veel waarde hecht aan correct Nederlands taalgebruik, denk je nu waarschijnlijk: “Ach, ze begrijpen toch wel wat er staat?” Je klant denkt daar vaak anders over. Vergelijk dit maar met iemand die aangeeft dat zijn gerecht niet warm is. Die wil dan ook niet van jou horen: “Ach, je proeft toch wel hoe het smaakt?” In tegenstelling tot jouw gerechten, die je iedere dag opnieuw maakt, blijven de teksten van jouw website en je menukaart telkens hetzelfde. Het is maar een kleine moeite om ervoor te zorgen dat die correct zijn.
Tekstcontrole
Bied je klanten een foutloze website aan en een menukaart die in perfect Nederlands geschreven is. Via onderstaande button kun je jouw website doorgeven en je menukaart uploaden. Twee taalspecialisten voeren daarop dan, onafhankelijk van elkaar, een controle- en correctieslag uit. De hele tekst wordt door hen nagekeken op grammatica, spelling, stijl, structuur, opbouw en interpunctie. Vervolgens verwerken zij hun bevindingen tot één document, die je daarna via e-mail ontvangt.
Lage investering
Het laten controleren en verbeteren van de tekst van je website en de menukaart is trouwens heel betaalbaar, want voor teksten tot 2000 woorden (ongeveer 5 A4-tjes) betaal je slechts € 45,00 (ex. btw). Vinden onze taalspecialisten geen verbeterpunten, dan betaal je zelfs helemaal niets voor de tijd die wij geïnvesteerd hebben om de tekst na te kijken. Bevatten jouw website en menukaart meer woorden, dan doen wij je graag een offerte toekomen.