“Ze begrijpen toch wel wat er staat?”

Waarom u correct Nederlands zou moeten willen gebruiken is het beste uit te leggen aan de hand van een voorbeeld. Stel u bezoekt een restaurant en uw eten is niet warm. U spreekt daarom de ober aan, die vervolgens zegt: “Ach, u proeft toch wel hoe het smaakt?” Dan voelt u zich natuurlijk niet serieus genomen. Zoiets gebeurt ook wanneer iemand over taalfouten in een tekst zegt: “Ach, ze begrijpen toch wel wat er staat?” De meest lezers vinden het namelijk wel belangrijk dat teksten correct geschreven zijn.

 ‘Gun degene waarvoor het bedoeld is een tekst die correct geschreven is’

Heel gemakkelijk….

Tekstfouten leiden af en zorgen ervoor dat de inhoud minder serieus genomen wordt. Bied uw klanten alleen daarom al teksten die in perfect Nederlands geschreven zijn. Dat waarderen ze. Via onderstaande button kunt u teksten uploaden. Niet uitstellen hoor, gewoon nu doen! Twee taalspecialisten voeren daarop dan, onafhankelijk van elkaar, een controle- en correctieslag uit. Vervolgens verwerken zij hun bevindingen tot één document, die u daarna via e-mail ontvangt. Zo makkelijk is het.

….en bijna voor niks

Tekstcorrectie is trouwens heel betaalbaar, want tot 2000 woorden investeert u slechts € 45,00 (ex. btw). Vinden onze taalspecialisten geen verbeterpunten, dan betaalt u zelfs helemaal niets. Heeft uw tekst meer woorden? Neem even contact op, dan ontvangt u binnen een dag een scherpe offerte.